Saturday, February 27, 2010

Weekend @ Genting


Catatan minggu lepas ( 20 Feb 2010 )


Lain yang dirancang, lain pulak yang menjadi...........

Sebenarnya ari tu aku nak ke Selayang, cari barang2 untuk besday Sarah. Entah macam mana sampai kat Batu Caves, tetiba papa bersuara :

Papa : Naik genting pun best jugak
Aku : Biar betul, x bawak apa2 ni

Papa : Ala koboi aje la, bukannya jauh sangat dari sini.

Aku : Suka ati la, bukannya mama yang bawak keta
( Sebenarnya dalam ati seronok giler, dah lama aku tak ke sana. Itupun g dgn papa masa zaman jahiliah dulu. Lama tu.. )

Sebab tak planning nak g sana, terpaksa la menahan kesejukan time berkabus sebab masing2 tak bawak sweater. Kesian tengok Sarah dan Naqib menahan sejuk. Si Naqib lagi la kesian, balik Genting aje terus batuk dan demam. Tak tahan dengan udara sejuk kat atas tu.

Aku masuk Outdoor Theme Park. Kalau tak silap, time aku g harga tiket RM 41 untuk Dewasa dan RM 26 untuk Kanak2. Kalau silap, sori la ye. Dah lupa la harga tiket tu. Tapi harga dia x lari byk la. Lebih kurang tu jugak. X pe janji semua enjoy.

JOM.......................

Melangkah masuk ke Outdoor Theme Park



Kat Beryl's Chocalate Wonderland




Pertunjukan ' Orang Api'


Naik Mini Train



Bestnya naik Gajah...


"Saya berani. Tak gayat pun"


Best jugak duduk dalam cawan ni.

Cepat2! Keretapi dah sampai

Sarah bersama badut bernama Lulu. Dapat belon lagi...

Enjoy la jugak aku tengok Sarah tu. Nasib baik Naqib kecik lagi. Kalau tidak mesti banyak benda yang diorang nak main. Macam Sarah banyak jugak dia x naik, takut katanya. So dia naik apa yang dia rasa syok je. Maybe bila adik dia dah besar, dia berani kot sebab ada kawan yang boleh temankan dia. X pe lah, budak2. Lain budak lain ragamnya..

No comments:

Post a Comment