Friday, November 13, 2009

Jalan2 ke Melaka

Citer yg dah hampir basi...
Dah lama tak g bercuti, so time ada bajet lebih sikit ni bolehlah bawak family g jalan2. Kebetulan aku dah lama x g Melaka, so aku proposed la nak ke sana. My hubby cakap ok..maka berangkatlah hulubalang-hulubalang ke negeri Hang Tuah. Malas nak celoteh byk.korang tgk aje la gambar2 kenangan yg sempat aku rakamkan.Semoga berpuas ati....

Taman Rama-Rama & Reptilia


Banda Hilir




MITC Hotel



Zoo Melaka



Tamatlah sudah catatan percutian kami ke Melaka.Ala...tengok gmbar pun korang dah boleh tau aktiviti dan tempat yang kami pergi sepanjang berada di Melaka. Tapi kalau ada rezeki nak ke sana lagi.Aku teringin nak g Taman Mini Asean.Ari tu x sempat nak g.Kalau ada kesempatan aku nak ke sana lagi.Insyallah...



















No comments:

Post a Comment