Thursday, November 5, 2009

Besday Nabil

Cepat benor masa berlalu. Pejam celik pejam celik dah 6 tahun umur si nabil ni. Ari tu aku tengok dia kecik aje. Sekarang dah besor gagah perkasa. Maybe sebab bkn aku yg jaga nabil, so aku rasa cepat benor dia besor. Tetapi mak bapak nabil yg ari2 duk tatang dia mungkin rasa lambat benor anak dia nak besor. So ari tu che yah 'n' adjie jemput aku plus family g besday nabil. Actually nabil ni anak buah sebelah kakak ipar aku. Kiranya ipar duai punyer story la. Malas la nak kaji salasilah, mcm buat Kajian Sejarah Tempatan lak. Apa lagi, jom join aku ....

Kek besday utk nabil. Yummy...yummy...yummy...

Walaupun penat mengendong naqib, tapi tetap tersenyum.redhalah katakan....

Tiup jgn x tiup.....Nabil 'n' Family ( Nabila, Che Yah 'n' Adjie )

Pok Aja pun turun dari Tganu....

Naqib duk mgatal dgn anak dara org.Baik2 naqib, mak dania ada kat sebelah tu.






4 comments: