Thursday, April 21, 2011

Gelagat Anak2...

Alahai anak2..dah besar mcm2 la ragam diorang.Kadang2 bila dikenangkan rasa kelakar pun ada.Betullah kata orang, anak2 ni ibarat penghibur.Telatah diorang boleh buat kita ketawa..Contohnya mcm malam semalam, aku sibuk2 lipat kain, Naqib datang ngacau.Habis kain yang aku lipat dipunggahnya.Kalau mcm ni, bilalah keja aku boleh settle. Geram punye pasal, apa lagi aku amik sepit baju tu...mula2 aku sepit kat telinga dia.Ingatkan dia akan menjerit sebab sakit, rupanya makin seronok lak.Siap boleh gelak2 lagi..lepas tu aku sepit kat bibir dia pulak,Lagi dia seronok.Alahai..si Naqib ni, xkan lah x sakit langsung.Kebal benar badan dia.Agaknya dia memang kebal kot,maklumlah anak lelaki... Bila Sarah tengok adik dia syok aje dgn sepit baju tu,dia pun nak join gak.Tetapi biasalah anak pompuan, naluri takut2 still xleh hilang.Aku boleh perasan la Sarah still takut2 bila aku sepit dia.Agaknya dia ingat best sangat kot kena sepit.Bila dah kena, sendiri mau ingat la...





3 comments:

  1. mana hilangnya gigi depan sarah???

    ReplyDelete
  2. auuww...sakitnya sepit kat bibir...

    ReplyDelete
  3. yunk : gigi sarah kena tendang dek penyu...
    zana : anak2 kami kan kebal?

    ReplyDelete