Thursday, March 3, 2011

Alphard Pok Aja

Pok Aja beli Alphard? Biar betul...Setahu aku la, abang aku tu xde la kaya sangat sampaikan mampu beli Alphard. Bila semua family aku kecoh pasal Alphard Pok Aja, so aku pun terpanggil la nak tengok mcm mana agaknya rupa Alphard Pok Aja ni.Dia pakai Alphard warna apa? Apa nombornya? Alphard baru atau pun 2nd punye?Berapa harganya? Amboi banyak benar soalannya. Maka inilah jawapannya....
Jeng...Jeng...Jeng..
Inilah Alphard Pok Aja. Warna Putih dan Nombornya TL 3111. Yang pasti 2nd ..dibeli dgn harga rm100k, opssssssss silap...RM 10k aje.
Sakan benor Ayie posing kat dalam Alphard Pok Aja.
Best gak naik Alphard ni. Semua berebut nak naik Anak dara aku pun join gak.
Tak pelah, ini aje rezeki yang ada. Mana tau, masa akan datang Pok Aja dapat beli real "Alphard", barulah terbeliak bijik mata aku.Agaknya masa tu akulah org pertama yang nak naik Alphard Pok Aja.




No comments:

Post a Comment